Zoooooo ..... - Reisverslag uit Anna Paulowna, Nederland van Brenda Duller - WaarBenJij.nu Zoooooo ..... - Reisverslag uit Anna Paulowna, Nederland van Brenda Duller - WaarBenJij.nu

Zoooooo .....

Door: Brenda

Blijf op de hoogte en volg Brenda

30 Oktober 2009 | Nederland, Anna Paulowna

...het was, mede door een donatie van zo'n 14 kilo kinderkleding, weer een heel gepuzzel, maar ...de koffers zitten dicht en ik hoop dat de weegschaal op Schiphol hetzelfde aangeeft als mijn weegschaal thuis ...

Zondag vertrek ik om 14.50 vanaf Schiphol richting Londen en na nog een overstap in Johannesburg ben ik maandag om 9.10 (Nederlandse tijd) in Durban !

Donaties blijven welkom op gironummer 64.70.230 t.n.v. B. Duller te Anna Paulowna o.v.v. Afrika.

Vragen aan Gunter mailen naar: brendaduller@hetnet.nl

en wil je weten wat Isolabantu doet:

http://www.isolabantu.org/

Mijn volgende berichtje zal vanuit Zuid-Afrika komen, tot dan !








  • 30 Oktober 2009 - 12:09

    Ellen:

    Oooooooh Brenda,
    SPANNNNNNEND !!!!
    Heerlijk meid, weer dat gene doen wat je graag doet.
    Ik volg je op de voet.

    Goede vlucht zondag
    Dikke Knuf van mij

  • 30 Oktober 2009 - 12:31

    Jeannette:

    Hé Brenda,

    SUPPER!!!!Alles op tijd in de koffers.
    Het is echt aftellen nu....heel spannend!!!!

    Een goede reis en een geweldige tijd in Zuid-afrika we gaan je volgen.

    Fred, Jeannette en Jessica xxxx

  • 30 Oktober 2009 - 12:42

    Bets Van Westen:

    Brenda, fantastisch dat je dit avontuur weer aangaat ! Een goede reis en een hele fijne tijd in Zuid Afrika.
    Groetjes Bets van Westen
    (ook namens Ingeborg)

  • 30 Oktober 2009 - 12:57

    Diny Visser:

    Brenda een hele goeie vlucht.
    Ga je echt volgen.
    Groetjes Diny

  • 30 Oktober 2009 - 13:29

    Josée:

    Uiteraard ga ik je ook volgen!
    Een hele goede vlucht en een super tijd in Zuid Afrika.

  • 30 Oktober 2009 - 14:34

    Izzy:

    Ha die Bren, wat heerlijk. Wens je weer super veel plezier en zit je er nog in decemeber...dan zwaai ik even als ik langsrij. Ik kom zelf niet in Durban maar wel oostkust, swaziland en lesotho eindigend in Kaapstad. Meid geniet en heerlijk weer even thuis zijn in Afrika.x

  • 30 Oktober 2009 - 17:05

    Maureen:

    Hoi Brenda,

    Ik wil je ook voor deze reis weer heel veel succes wensen.
    Fantastisch dat je je wederom gaat inzetten daar waar het echt nodig is.
    Uiteraard zal ik je weblog weer trouw volgen.
    Wie weet is het ook wat voor mij ;)
    Groetjes
    Maureen

  • 30 Oktober 2009 - 18:30

    Monique:

    Het is al zo ver, wat gaat dat snel.
    Ik wens jou een hele fijne reis en heel veel succes.
    Ik ga je volgen
    Liefs Monique

  • 30 Oktober 2009 - 23:34

    Sietske:

    Hoi Brenda,

    Nou weet ik verdikkemenogaaantoe nog niet wat UMJANI betekend. (knipoogje).
    De weegschalen op schiphol, daar viel het me altijd op dat die de koffers ietsje lichter van gewicht wogen dan bij mezelf thuis. Dus dat zit vast wel goed.
    Ik wens je heeeel veel succes en prettig werken daar.
    En een voorspoedige goede vlucht met het vliegtuig.
    Tijd gaat snel. Nu ben je hier nog, zondag weg, en voordat je het in de gaten hebt, ben je hier weer terug.

    Veel groetjes, Sietske.


  • 31 Oktober 2009 - 20:36

    Sandra:

    Hai Bren,
    Fijn dat je alles mee kon nemen, super!!
    Heel veel plezier en doe ik blijf je volgen.

    Liefs San

  • 01 November 2009 - 19:08

    Els:

    Eindelijk op weg, ben benieuwd naar het gewicht van je koffers.

    We houden je in de gaten.

  • 01 November 2009 - 19:20

    Fenny:

    Hoi Brenda,
    Ik wens je een goede vlucht en als je dit leest ben je vast al in verweggistan.Ik wens je igg heel veel werkplezier en succes.Ik stuur je een ander bericht met de mail.
    Groetjes Fenny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Anna Paulowna

Terug naar Zuid-Afrika

Recente Reisverslagen:

22 December 2009

HO HO HO ...

14 December 2009

Ben ik weer.

30 November 2009

Soms zit het mee …

19 November 2009

Het moet niet gekker worden …

12 November 2009

YEBO ! BAIE DANKIE ! ......HELP!
Brenda

Actief sinds 19 Aug. 2009
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 19708

Voorgaande reizen:

01 November 2009 - 30 December 2009

Terug naar Zuid-Afrika

Landen bezocht: